Umjesto papirnatog računa, korisnici elektroničke pošte mogu odabrati primanje računa u odabrani elektronički pretinac (na svoju e-mail adresu) u pdf formatu, a korisnici servisa za slanje, primanje i pohranu e-računa (kao što je Fina eRačun, Moj eRačun i e-računi.hr), mogu e-račune zaprimati u elektroničkom formatu (XML shema) pogodnom za automatski unos u računovodstveni program za knjiženje računa.
Prednosti primanja računa u pdf formatu na e-mail adresu:
- Jednostavno arhiviranje na vašem računalu
- Računi su ekološki prihvatljivi jer se smanjuju troškovi papira, ispisa i druge logistike
- Jednostavno i brzo plaćanje računa korištenjem QR koda na računu
- Račun Vam stiže brže nego papirnati račun
- Snimljene, sigurne i transparentne operacije
Dodatne prednosti u slučaju primanja eRačuna putem servisa za slanje, primanje i pohranu eRačuna:
- Mogućnost automatskog unosa podataka s računa u računovodstveni program za knjiženje i likvidaturu i ubrzavanje procesa
- Ušteda u troškovima procesa
- Brza i laka razmjena računa
- Plaćanje računa automatskim kreiranjem naloga u vašem računovodstvenom programu
Na koji način možete početi zaprimati račune u elektroničkom obliku:
Za narudžbu e-računa potrebno je ispuniti obrazac niže te će vam računi stizati na adresu Vaše elektroničke pošte
Opcija 1 (preporučljivo za pravne osobe): Za zaprimanje e-računa putem servisa Fina eRačun, Moj eRačun i e-računi.hr, prvo je potrebno zatražiti izdavanje certifikata od ovlaštenog pružatelja usluge.
Opcija 2: Za narudžbu e-računa (pdf format) potrebno je ispuniti obrazac niže kako bi računi stizali na adresu Vaše elektroničke pošte.